U prvom dijelu rada đaju se osnove izteorije vuče potrebne za proračun. Načiniodređivanja brzine vožnje i vremena, te otporakoji đ/eluju na vlak u toku vožnje, posebno seobrađuju. Također se ukazuje na specifičnostirazličitih režima vožnje.U drugom dijelu rađa istražuje se organizacijai postavljanje problema za rad na računalu.Navode se veličine koje su važne zasamu prugu i način njihova unošenja u datotekuračunala. Posebna pažnja posvećuje se proračununa stvarnom profilu pruge a ne na pojednostavnjenomprofilu. Dane su mogućnosti razvijenogaplikacijskog programa. Na temeljuprovedenog proračuna jednog primjera vučevlaka prikazuju se rezultati u brojčanom i grafičkomobliku.
Guest Editor: Eleonora Papadimitriou, PhD
Editors: Dario Babić, PhD; Marko Matulin, PhD; Marko Ševrović, PhD.
Accelerating Discoveries in Traffic Science |
2024 © Promet - Traffic&Transportation journal