Let's Connect
Follow Us
Watch Us
(+385) 1 2380 262
journal.prometfpz.unizg.hr
Promet - Traffic&Transportation journal

Accelerating Discoveries in Traffic Science

Accelerating Discoveries in Traffic Science

Pedestrian Throw Distance Prediction from Vehicle Damage Intensity

Authors:




Keywords:pedestrian traffic accidents, throw distance, vehicle damage, vehicle speed

Abstract

Jedna od glavnih točaka koje treba razmotriti pri analizi sudara vozila-pješaka je brzina udara vozila. Ako se prometna nesreća ne zabilježi na kameri, a nema tragova klizanja ili tahografa u vozilu, parametar se određuje na temelju empirijskih modela. Svi empirijski modeli za utvrđivanje brzine vozila temelje se na udaljenosti odbačaja pješaka, što nije uvijek poznato zbog neidentificirane točke sudara vozila-pješaka ili konačnog položaja mirovanja pješaka nakon sudara. U ovom radu je deskpriptivni opis oštećenja vozila pretočen u ordinalnu skalu i određen je model predviđanja udaljenosti pješaka na osnovu ovako definiranih oštećenja na vozilu. Ako je mjesto nesreće dokumentirano fotografijama, šteta se može klasificirati, a primjenom validiranog modela predviđena je i udaljenost odbačaja pješaka. Zatim, primjenom empirijskog modela, može se odrediti brzina vozila u trenutku sudara s pješacima. Tijekom istraživanja formirane su dvije baze podataka. Prvi se temelji na stvarnim prometnim nesrećama (stručno veštačenje profesora s Fakulteta tehničkih nauka). Drugi se temelji na simulacijama prometnih nezgoda u sklopu programskog paketa PC Crash.

References

  1. Gábor M. Gépjárműszakértés. Budapest: Maróti Könyvkereskedés és Könyvkiadó Kft.; 2004.

    Limpert R. Brake Design and Safety. United States of America: Society 01’ Autonlohve Engineers; 1999.

    Searle JA, Searle A. The Trajectories of Pedestrians, Motorcycles, Motorcyclists, etc. Following a Road Accident. SAE Technical Paper 831622; 1983; p. 277–80. Available from: doi:10.4271/831622

    Stcherbatcheff G, Tarriere C, Duclos P, Fayon A. Simulation of Collisions Between Pedestrians and Vehicles Using Adult and Child Dummies. SAE Technical Paper 751167; 1975. p. 33. Available from: doi:10.4271/751167

    Simms CK, Wood DP. Confidence limits for impact speed estimation from pedestrian projection distance. International Journal of Crashworthiness. 2004;9(2): 219-28.

    Wood DP, Simms CK, Walsh DG. Vehicle – pedestrian collisions : validated models for pedestrian impact and projection. Proceedings of the Institution of Mechanical Engineers Part D Journal of Automobile Engineering

Show more
How to Cite
, . (et al.) 2020. Pedestrian Throw Distance Prediction from Vehicle Damage Intensity. Traffic&Transportation Journal. 32, 3 (May. 2020), 371-382. DOI: https://doi.org/10.7307/ptt.v32i3.3312.

SPECIAL ISSUE IS OUT

Guest Editor: Eleonora Papadimitriou, PhD

Editors: Marko Matulin, PhD, Dario Babić, PhD, Marko Ševrović, PhD


Accelerating Discoveries in Traffic Science |
2024 © Promet - Traffic&Transportation journal