Let's Connect
Follow Us
Watch Us
(+385) 1 2380 262
journal.prometfpz.unizg.hr
Promet - Traffic&Transportation journal

Accelerating Discoveries in Traffic Science

Accelerating Discoveries in Traffic Science

Pedestrian Throw Distance Prediction from Vehicle Damage Intensity

Authors:




Keywords:pedestrian traffic accidents, throw distance, vehicle damage, vehicle speed

Abstract

Jedna od glavnih točaka koje treba razmotriti pri analizi sudara vozila-pješaka je brzina udara vozila. Ako se prometna nesreća ne zabilježi na kameri, a nema tragova klizanja ili tahografa u vozilu, parametar se određuje na temelju empirijskih modela. Svi empirijski modeli za utvrđivanje brzine vozila temelje se na udaljenosti odbačaja pješaka, što nije uvijek poznato zbog neidentificirane točke sudara vozila-pješaka ili konačnog položaja mirovanja pješaka nakon sudara. U ovom radu je deskpriptivni opis oštećenja vozila pretočen u ordinalnu skalu i određen je model predviđanja udaljenosti pješaka na osnovu ovako definiranih oštećenja na vozilu. Ako je mjesto nesreće dokumentirano fotografijama, šteta se može klasificirati, a primjenom validiranog modela predviđena je i udaljenost odbačaja pješaka. Zatim, primjenom empirijskog modela, može se odrediti brzina vozila u trenutku sudara s pješacima. Tijekom istraživanja formirane su dvije baze podataka. Prvi se temelji na stvarnim prometnim nesrećama (stručno veštačenje profesora s Fakulteta tehničkih nauka). Drugi se temelji na simulacijama prometnih nezgoda u sklopu programskog paketa PC Crash.

References

  1. Gábor M. Gépjárműszakértés. Budapest: Maróti Könyvkereskedés és Könyvkiadó Kft.; 2004.

    Limpert R. Brake Design and Safety. United States of America: Society 01’ Autonlohve Engineers; 1999.

    Searle JA, Searle A. The Trajectories of Pedestrians, Motorcycles, Motorcyclists, etc. Following a Road Accident. SAE Technical Paper 831622; 1983; p. 277–80. Available from: doi:10.4271/831622

    Stcherbatcheff G, Tarriere C, Duclos P, Fayon A. Simulation of Collisions Between Pedestrians and Vehicles Using Adult and Child Dummies. SAE Technical Paper 751167; 1975. p. 33. Available from: doi:10.4271/751167

    Simms CK, Wood DP. Confidence limits for impact speed estimation from pedestrian projection distance. International Journal of Crashworthiness. 2004;9(2): 219-28.

    Wood DP, Simms CK, Walsh DG. Vehicle – pedestrian collisions : validated models for pedestrian impact and projection. Proceedings of the Institution of Mechanical Engineers Part D Journal of Automobile Engineering

Show more
How to Cite
, . (et al.) 2020. Pedestrian Throw Distance Prediction from Vehicle Damage Intensity. Traffic&Transportation Journal. 32, 3 (May. 2020), 371-382. DOI: https://doi.org/10.7307/ptt.v32i3.3312.

SPECIAL ISSUE IS OUT

Guest Editor: Eleonora Papadimitriou, PhD

Editors: Marko Matulin, PhD, Dario Babić, PhD, Marko Ševrović, PhD


Accelerating Discoveries in Traffic Science |
2024 © Promet - Traffic&Transportation journal

The Faculty of transport and traffic sciences website uses cookies to ensure better user experience and site functionality (Cookie policy). By continuing viewing and using the site, you agree with cookie usage